Το ελληνικό φαρμακείο έχοντας αποβάλει τον μονοθεματικό του χαρακτήρα ως αποκλειστικό σημείο πώλησης φαρμάκων, βρίσκεται μπροστά σε ένα δημιουργικό σημείο: καλείται να μετασχηματίσει τον χαρακτήρα του και να μετατραπεί σε χώρος παροχής υπηρεσιών και πώλησης προϊόντων υγείας, ομορφιάς και ευ ζην. Μερικά χρόνια πριν ήταν αδιανόητο ότι θα μπορούσε να προσφέρει όλα αυτά στον σύγχρονο καταναλωτή. Η φαρμακοποιός στα Μέγαρα θέτοντας ως στόχο να κερδίσει το στοίχημα επιβίωσης και ανάπτυξης πήρε την απόφαση να επανακαθορίσει την εικόνα του φαρμακείου της κάνοντας μια ριζική ανακαίνιση φαρμακείου σε συνεργασία με την Innovo Constructions.
Στόχος της εταιρείας ήταν η ανακαίνιση του φαρμακείου να αναβαθμίσει τον χώρο ώστε να τοποθετηθεί σε πρώτη θέση στο μυαλό του καταναλωτή. Οι εκτενείς συζητήσεις με την φαρμακοποιό για την κατανόηση των αναγκών της, η εξατομικευμένη προσέγγιση του φαρμακείου, οι παράμετροι και η φιλοσοφία της Advance pharmacies, που αποτελεί μέλος της, συνέβαλαν στην εκπόνηση μιας ολοκληρωμένης μελέτης για έναν σύγχρονο εμπορικό χώρο. Το νέο ύφος, η λειτουργικότητα και το επικοινωνιακό περιβάλλον τονώνει τον καταναλωτικό χαρακτήρα του φαρμακείου.
Η αναγνώριση του φαρμακείου πλέον γίνεται άμεσα από μεγάλη απόσταση λόγω της καλής σηματοδότησης και της φωτεινότητας των προσόψεων. Για τις βιτρίνες του φαρμακείου επιλέχθηκε ο τύπος που προβάλει μόνο διαφημίσεις, χωρίς την έκθεση προϊόντων, ώστε να είναι πιο ευρύχωρες και να μοιάζουν σα να είναι συνέχεια του πεζοδρομίου. Τα μηνύματα είναι ευανάγνωστα και ορατά από μακριά.
Λόγω του ακανόνιστου σχήματος της κάτοψης, προηγήθηκε ακριβής επιμέτρηση του χώρου ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη διαρρύθμιση και εργονομία του φαρμακείου. Η μελετημένη διάταξη των συρταριέρων φαρμάκων, εργαστηρίου, αποθηκευτικού χώρου, τουαλέτας επιτρέπει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του χώρου πώλησης στο φαρμακοπωλείο. Η ύπαρξη μιας κολόνας κεντρικά του χώρου καθόρισε την θέση του πάγκου. Πλέον η κολόνα μοιάζει να αποτελεί μέρος του πάγκου – ταμείου έχοντας την δυνατότητα να εκθέτει προϊόντα για αγορές της τελευταίας στιγμής. Η ισορροπημένη ένταξή της στον σχεδιασμό τονίζεται από την εντυπωσιακή οροφή με τον πράσινο σταυρό. Η προβολή των προϊόντων γίνεται περιμετρικά σε επίτοιχες βιτρίνες με σκουρόχρωμες πλάτες, ώστε να τονίζονται τα χαρακτηριστικά των συσκευασιών. Τα έπιπλα και ο εξοπλισμός του φαρμακείου διαθέτουν αρκετή ευελιξία για μια ευρεία γκάμα αλλαγών που μπορεί ο φαρμακοποιός να προβεί χωρίς επιπλέον μεγάλα κόστη δημιουργώντας έτσι μια νέα εικόνα καταστήματος ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Ο φωτισμός προσαρμόζεται ανάλογα με τις ζώνες του καταστήματος: απαλός στον πάγο εξυπηρέτησης και συμβουλών και πιο έντονος σε ζώνες με προβολές προϊόντων. Ο φωτισμός ανάδειξης έγινε με την τοποθέτηση ραγών με προβολάκια στην οροφή, ελέγχοντας παράλληλα την κατεύθυνση της φωτεινής δέσμης. Έτσι η προσοχή του πελάτη εστιάζεται στα φωτιζόμενα προϊόντα. Το ανθρώπινο μάτι προσαρμόζεται στο επίπεδο έντασης του γενικού φωτισμού. Η διαφορά μεταξύ της έντασης φωτισμού ανάδειξης και της έντασης του γενικού φωτισμού επιτρέπει στους πελάτες να δουν λεπτομερώς τα εμπορεύματα.
Τα γραφιστικά «δένουν» τον εσωτερικό με τον εξωτερικό χώρο πετυχαίνοντας αισθητική και χρωματική αρμονία. Ο προσανατολισμός του νεοεισερχόμενου, η ταξινόμηση των προϊόντων ανά κατηγορίες, η σήμανσή τους, είναι τεχνικές του merchandising και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της κατασκευής του φαρμακείου. Η οργανωμένη σκηνοθεσία των προϊόντων στο χώρο είναι το καλύτερο εργαλείο για να μπορέσει να αναδειχθεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του φαρμακείου.
Οι καταναλωτικές ανάγκες έχουν αυξηθεί σημαντικά, ο καταναλωτής αγοράζει εκτός από τα αναγκαία προϊόντα, κάποια επειδή τα είδε μέσα στο κατάστημα, επειδή προβάλλοντάς τα σωστά, του δημιουργήθηκε ο προβληματισμός για πιθανή χρήση, ακόμη και για μελλοντική αγορά. H Innovo Constructions, μέσα από την εμπειρία και τη συνεχή κατάρτιση στην ανακαίνιση φαρμακείων, συνεργάζεται με τον φαρμακοποιό ώστε να φέρει το προϊόν κοντά στον πελάτη του. Απώτερος σκοπός των παρεχόμενων υπηρεσιών της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός εργονομικού αποτελέσματος που συνάδει με τις πρακτικές της λιανικής πώλησης και της σύγχρονης αρχιτεκτονικής με άρτια τεχνική υπόσταση.