Όλα ξεκινούν από μια επιθυμία και ένα ερέθισμα. Αυτά προσδιορίζουν τις σκέψεις, τα συναισθήματα, τις εμπειρίες, τις στάσεις του ανθρώπου. Είναι τα βασικά στοιχεία που προσδιορίζουν τις αγορές του ατόμου. Το ελληνικό φαρμακείο οφείλει να προσαρμοστεί και να «επικοινωνήσει» με το αγοραστικό κοινό σε αυτό το επίπεδο, αποκτώντας την δική του μοναδική «ταυτότητα». Η προσωπικότητα του φαρμακείου απαιτείται να αντανακλά στοιχεία του χαρακτήρα του φαρμακοποιού αρμονικά δεμένα με τα δυναμικά στοιχεία του χώρου. Έτσι επιτυγχάνεται η αναγνωρισιμότητα, το κύρος και η διαφοροποίησή του.
Το «όχημα» που οδηγεί σε μια εξατομικευμένη εταιρική ταυτότητα είναι το ίδιο το κατάστημα. Η Innovo Constructions έχοντας στο ενεργητικό της πολλές άρτιες ανακαινίσεις φαρμακείων, αναλαμβάνει με σοβαρότητα και υπευθυνότητα την μεταμόρφωση και ανανέωση του χώρου, ώστε το νέο φαρμακείο να αποτελεί συνδυασμό καλλιτεχνικής δημιουργίας και εμπορικής αρχιτεκτονικής. Η ανακαίνιση του φαρμακείου στο Κορωπί Αττικής αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα ενός εκσυγχρονισμένου φαρμακείου.
Πρωτεύον στόχος στον σχεδιασμό του φαρμακείου ήταν η σήμανσή του ώστε η παρουσία του να γίνεται αντιληπτή από μεγάλη απόσταση. Όλα τα φαρμακεία απεικονίζουν την λέξη «φαρμακείο» στην επιγραφή τους. Η ιδιαιτερότητα και η μοναδικότητα των εξωτερικών σημάνσεων του φαρμακείου στο Κορωπί αποτελούν και την υπογραφή του. Η καινοτομία των επιγραφών κάνει την διαφορά. Η ταμπέλα με τα μεγάλα γράμματα σε συνδυασμό με τον φωτεινό πυλώνα είναι από μόνα τους ένας σιωπηρός πωλητής και μέρος της πρώτης εντύπωσης του αγοραστικού κοινού για το φαρμακείο. Η άριστη ποιότητα της εξωτερικής εμφάνισης αναγγέλλει τι μπορεί να περιμένει κανείς μέσα σε επίπεδο αισθητικής αλλά και στα προϊόντα.
Η γενική ιδέα που θέλει το φαρμακείο να περάσει στον πελάτη είναι η εναρμόνισή του με την φύση και τα οφέλη που έχουμε από αυτήν. Η αρχιτεκτονική τοπίου υπηρετεί αυτή την ιδέα. Παράλληλα όμως κατευθύνει το μάτι του περαστικού στην είσοδο του φαρμακείου μέσα από τον διάδρομο που διασχίζει το «πράσινο» τοπίο. Στον εσωτερικό χώρο η ιδέα ενισχύεται με τις χρωματικές επιλογές και τα γραφιστικά. Το πράσινο και το καφέ, χρώματα της φύσης, δηλώνουν πως το φαρμακείο ξαναβρίσκει τους δεσμούς του μαζί της. Επίσης κατευθύνουν την προσοχή που υποψήφιου πελάτη στα συγκεκριμένο σημεία οπού γίνεται η χρήση τους. Οι λευκές επιφάνειες δηλώνουν την καθαρότητα του χώρου, τον επαγγελματισμό και την αξιοπιστία. Όλη η ατμόσφαιρα αποπνέει την άνεση, την ηρεμία και την ισορροπία.
Η αρμονία του φαρμακείου επιτυγχάνεται σε τρία επίπεδα:
- Λειτουργικά: η παρουσίαση είναι ρεαλιστική και αποτελεσματική. Η διευκόλυνση της φαρμακοποιού στην ανεύρεση του ζητούμενου προϊόντος και στην παροχή των υπηρεσιών της, της επιτρέπουν να επενδύει ουσιαστικό χρόνο με τον πελάτη. Η εργονομία βοηθάει στην άμεση εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του αγοραστικού κοινού.
- Αισθητικά: η διακόσμηση και η κατάλληλη απόδοση του φωτισμού καθορίζουν την υψηλή αισθητική του φαρμακείου. Ειδικά τεχνάσματα επιτρέπουν την στοχευμένη προβολή προϊόντων. Η αναβάθμιση του περιβάλλοντος επιδράει στην ψυχολογία του ατόμου προκαλώντας του αισιοδοξία και καταναλωτικότητα.
- Εμπορικά: η εφαρμογή μεθόδων merchandising επιτρέπει την ιδανική ταξινόμηση, σήμανση και ανάδειξη των προϊόντων. Η βέλτιστη πλοήγηση και ενημέρωση του πελάτη τον φέρνει πιο κοντά στα προϊόντα και στην αγορά τους. Τεχνικές marketing παρακινούν τον κόσμο σε περαιτέρω αγορές.
Τα έπιπλα και ο εξοπλισμός του φαρμακείου αποτελούν εξατομικευμένες λύσεις ειδικά μελετημένες για να υπηρετούν τον φαρμακοποιό και συνεπώς τον πελάτη. Ο πάγκος – ταμείο διαθέτει δυο θέσεις εργασίας που βρίσκονται σε απόσταση ώστε η εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη να γίνεται με διακριτικότητα και σύνεση. Οι πρωτότυπες γόνδολες φέρνουν κοντά στον πελάτη ειδικές σειρές προϊόντων είτε ειδικών σκευασμάτων είτε προσφορών.
Συνοπτικά, η ανακαίνιση του φαρμακείου ενισχύει την προοπτική ανάδειξης της φαρμακοποιού ως επαγγελματία υγείας και ενδυναμώνει την εικόνα της ως επιχειρηματία με ευρύτερα καθήκοντα και ρόλους. Η Innovo Constructions βρίσκεται στο πλευρό της φαρμακοποιού και μετά το πέρας των εργασιών για υποστήριξη σε τεχνικά θέματα και προτάσεις. Έτσι το φαρμακείο συμβάλει καθοριστικά στην παροχή φροντίδας υγείας, ομορφιάς και ευεξίας, επικεντρωμένο στην ανθρωποκεντρική αντίληψη.